Kategorie
< Všechna témata
Tisk

Jak vytvořit zajímavý profil tvůrce?

Tvůrců na portálu Naše české ručičky je hodně a každý chce zaujmout. Proto jsme se rozhodli, že připravíme seznam několika důležitých kroků, které je třeba udělat, aby Váš profil po rozkliknutí zaujal.

Co tedy vyplnit ve Vašem profilu tak, aby byl opravdu zajímavý pro návštěvníky a čtenáře?

Hlavní oblast podnikání

Pokuste se v padesáti znacích vystihnout oblast svého podnikání a především myšlenku, která stojí za Vaší firmou. Tento text je viditelný nejen na profilu, ale také se jedná o stěžejní část, která zaujme zákazníka při vyhledávání (spolu s titulním obrázkem). Buďte zde kreativní a zajímaví!

Titulní obrázek

Titulní obrázek je základem Vaší prezentace. Zobrazuje se v kartách ve vyhledávání i při rozkliknutí mapy. Především je ale viditelný v záhlaví Vašeho profilu.

Profil tvůrce s vysokým obrázkem

Při jeho výběru pamatujte na to, že v profilu tvůrce se zobrazuje pouze velmi úzký proužek. Snímek je vždy zobrazen od horního okraje, proto je vhodné vybrat obrázek, který vše důležité dokáže říct svojí horní třetinou.

Profil tvůrce s upraveným obrázkem

Pokud máte alespoň základní znalost grafických softwarů, lze velmi snadno oříznout fotografii na doporučený rozměr 1920×666 pixelů.

K oříznutí můžete použít online nástroj na adrese https://photoshop.adobe.com/crop, vložte svoji fotografii a v pravé části vyberte Oříznout a narovnat => Poměr stran => Facebook => Úvodní fotografie na Facebooku. Rámečkem si pak označte tu část obrázku, kterou chcete použít a dejte Stáhnout.

Samostatný videonávod na zpracování snímků s pomocí zdarma dostupných nástrojů zveřejníme už brzy.

Logo

Malý kulatý obrázek loga dotváří vizuál každého profilu. Je to navíc ikona, pod kterou se zobrazíte přímo při vyhledávání na mapě. Měla by tedy být jedinečná tak, aby z ní šla poznat Vaše značka. Pro tento obrázek doporučujeme čtvercový formát (300 x 300 pixelů).

Nemusí se ale nutně jednat o logo. Pokud logo nemáte, můžete použít jakoukoliv svoji fotografii. Doporučujeme něco s výraznějšími barvami a snímek, který má svůj hlavní objekt ve středu.

Popis tvůrce / firmy

Zde je přesně prostor, ve kterém byste měli popustit uzdu fantazii. Nabízíme Vám prostor 3000 znaků, ve kterém můžete libovolně formátovat, používat tučné písmo, odrážky nebo vkládat odkazy.

Příklad pěkně zpracovaného popisu

Popis by měl být zábavný a detailní. Zákazník potřebuje vědět, proč si právě Váš profil má uložit do oblíbených (tlačítko těsně pod titulním obrázkem) nebo proč má použít proklik na stránku, kde může nakoupit Vaše výrobky.

Odkazy

Pokud zákazníka zaujmete, pak by měl mít co nejvíce možností, jak Vás kontaktovat nebo navštívit prezentaci Vašich výrobků. Proto je důležité mít poctivě vyplnit všechny Vaše sociální sítě. V nabídce jich je spousta, pokud vyplňujete více než jednu, použijte pro přidání tlačítko vložit.

Příklad dobře zadaných odkazů – nahoře je Navštívit web, a dole pak směřování na Sociální sítě

Pokud nemáte webové stránky, tak do políčka web můžete sem umístit odkaz na prezentaci na Fléru nebo Facebooku.

Obecně při zadávání odkazů na sociální sítě platí, že je třeba vkládat adresu celou, včetně odkazu na sociální síť, tedy například http://www.facebook.com/naseceskerucicky nebo http://www.instagram.com/naseceskerucicky

Galerie

Nezapomeňte, že fotografie vydají za tisíc slov. Proto využijte prostor šesti snímků, který Vám dáváme a ukažte lidem obrázky svých výrobků nebo výsledky svých služeb.

Příklad pěkné galerie u tvůrce

Pokud budete mít na paměti těchto šest bodů při vytváření a úpravě Vašeho profilu (a prakticky totéž platí i pro stránky produktů), pak určitě nezapadnete v záplavě tvůrců. Váš profil zaujme a bude plnit svoji funkci. Zákazníci si Vás najdou. A přesně to je myšlenkou projektu Naše české ručičky.

Více informací najdete v sekci Otázky a odpovědi.

Další Jak na registraci tvůrce?
Obsah